субота, 11 листопада 2017 р.

ЕЛЕКТРОННЕ ПОРТФОЛІО

ВІЗИТНА КАРТА ПЕРЕДОВОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ

Прізвище, ім’я,  по батькові: Крупельницька Людмила Леонідівна
Адреса досвіду: Комунальна установа ДНЗ №4 «Теремок» Дунаєвецької міської ради
Фах: вихователь дітей дошкільного віку, організатор дошкільного виховання
Посада: вихователь
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії
Педагогічний стаж: 30 років
Назва досвіду: «Красу планети збережемо» (Формування екологічної свідомості у дітей старшого дошкільного віку)
Класифікація досвіду за темою та змістом: цільовий
Класифікація досвіду за характером діяльності: дослідницький (проект)
Суть та зміст досвіду: формування у дошкільників  екологічної свідомості
Анотація досвіду: розроблено проект «Не руйнуй гармонії земної», систематизовано дидактичні зразки практичної реалізації з  теми, подано орієнтовне планування гурткової роботи з дітьми, конспекти занять, зібрано світлини.
Результативність:
Лауреат I  туру Всеукраїнського конкурсу «Вихователь року - 2012»
Диплом III ступеня виставки «Освіта Хмельниччини на шляхах реформування - 2014»за роботу «Стежинками духовності»
Диплом  І ступеня обласної виставки «Освіта Хмельниччини на шляхах реформування - 2015» за роботу  «Предметно-практична діяльність дошкільників» (збірник з досвіду роботи творчої групи)
 сертифікат учасника регіональної науково-практичної конференції  «Підготовка педагога до застосування інноваційних технологій  як особливого виду творчого розвитку» ( 2016р); 
 учасник Всеукраїнського  конкурсу «Калейдоскоп педагогічних ідей з екологічного виховання» (2016р)
 учасник Всеукраїнського фестивалю педагогічної майстерності «Гуманізація освітнього простору: з Україною у серці»
Відомості про вивчення досвіду:
          досвід вивчався вихователем-методистом ДНЗ №4 «Теремок» Завішою Іриною Вікторівною.
досвід розглянуто та схвалено  на педагогічній раді Комунальної установи ДНЗ №4 «Теремок»  Дунаєвецької міської ради ( протокол №  2   від  28 листопада 2016 року), розглянуто і  схвалено науково-методичною радою  методичного сервісного центру управління освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради (протокол №4  від 20 грудня 2016 року).               



РЕЦЕНЗІЯ

На посібник «Формування екологічної свідомості у дітей старшого дошкільного віку»
Обсяг 96 аркушів компютерного набору
Вихователь дошкільного навчального закладу №4 «Теремок» м.Дунаївці
Крупельницька Л.Л.
      Екологічна ситуація в нашій країні визначає, що серед багатьох напрямів навчально-виховної роботи  екологічне виховання дітей старшого дошкільного віку набуває дедалі більшої актуальності. Знання про навколишній світ, формування екологічного мислення, екологічна культура, практичні навички екологічної культури людини, її маленькі джерела, її витоки мають свій початок у дошкільному віці.
      Саме цю актуальну проблему вихователь розкриває у своїй роботі «Формування екологічної свідомості у дітей старшого дошкільного віку» .
     Робота відзначається ретельно підібраним матеріалом і складається із органічно поєднаних розділів,  які наочно розкривають систему роботи вихователя.  Людмила Леонідівна теоретично обгрунтувала необхідність екологічного виховання дітей в дитячому садку, формування у старших дошкільників природничо-екологічних компетенцій за освітньою лінією «Дитина в природному довкіллі». Цінним є практичний матеріал: розробки  занять, свят, розваг, зустрічей з батьками, робота екологічного гуртка, модель створення екологічного розвивального середовища в ДНЗ.
       Заслуговують на увагу розробки  інтегрованих занять для дітей старшого дошкільного віку, де поєднується музика, образотворче мистецтво, праця, елементи валеології, економіки і екології.      Вихователь використовує у своїй роботі поєднання класичних і нетрадиційних форм, методів і прийомів роботи, що сприяє кращому, усвідомленому засвоєнню екологічних знань дошкільників. 
      Представлені матеріали мають теоретичне і практичне значення. Інформація відповідає темі, відрізняється довершеністю та науковістю.
Матеріал викладено послідовно, логічно, з дотриманням стилістичних та естетичних вимог.

Рецензент:
Методист по дошкільній освіті  МСЦ __________________Давиденко Г.Л.


Власноручний підпис Давиденко Г.Л. засвідчую
Начальник управління освіти,
молоді та спорту
Дунаєвецької міської ради  ____________________         Колісник В.В.






ВИТЯГ
з протоколу №2
засідання педагогічної ради
ДНЗ №4 «Теремок» м.Дунаєвець
від 28 листопада 2016 року





СЛУХАЛИ: Н.Баранюк, завідувача ДНЗ №4,  з питання узагальнення передового педагогічного досвіду вихователя Крупельницької Людмили Леонідівни «Формування екологічної свідомості у дітей  старшого  дошкільного віку»

УХВАЛИЛИ:
Досвід вихователя Крупельницької Людмили Леонідівни «Формування екологічної свідомості у дітей старшого  дошкільного віку» схвалити та рекомендувати  до розгляду на науково-методичній раді методичного сервісного центру управління освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради.






Голова _____________________ Н.Баранюк


Секретар ___________________ І.Завіша



















Відгук
 про педагогічну роботу

вихователя Крупельницької  Л.Л.

   Людмила Леонідівна Крупельницька за час роботи в дошкільному закладі зарекомендувала себе як професійно компетентний педагог.
    Вихователь працює над проблемою «Формування екологічної свідомості у дітей старшого дошкільного віку». Свою систему роботи з дітьми розкрила у творчому доробку «Красу планети збережем».
    Людмила Леонідівна створила у групі ефективне  розвивальне середовище, яке допомагає активізувати  та стимулювати розвиток її вихованців. Руками вихователя виготовлено багато наочного матеріалу, навчальних посібників, атрибутів для організації навчальної та ігрової діяльності дітей.
   Спостереження за роботою вихователя показали, що кожна дитина її групи має змогу розвиватися у властивому їй природному темпі, відчувати себе в групі захищено, спокійно і вільно.
    Людмила Леонідівна постійно працює над підвищенням свого професійного рівня шляхом самоосвіти, участі у різноманітних внутрішньосадківських заходах, завжди серйозно і відповідально ставиться до покладених до неї обов’язків та доручень.
    Користується  повагою серед колег та батьківської громадськості. Відзначається загальною культурою, моральними якостями, що слугують прикладом до наслідування.

















Вихователь-методист ______________ Гудзяк В.М.




Анотація
на роботу  вихователя
Крупельницької Людмили Леонідівни
«Розвиток екологічної свідомості у дітей старшого дошкільного віку»

 У роботі розкрито проблему формування у старших дошкільників основ екологічної свідомості, екологічної культури та  екологічного мислення, визначено методи, прийоми та форми роботи з формування у старших дошкільників екологічних компетенцій.
 Педагог акцентує увагу на важливості системного підходу і планомірного виконання завдань екологічного виховання старших дошкільників.
   Людмила Леонідівна надає практичний матеріал у вигляді конспектів занять з використанням дослідів та пошукової діяльності, підбору дидактичних ігор, цікавих та зрозумілих старшим дошкільникам дослідів, планування дослідницько - пошукової діяльності, рекомендації батькам та педагогам.
Досвід опирається на сучасні наукові досягнення, відповідає програмовим вимогам. Представлені матеріали мають теоретичне і практичнезначення,  і можуть використовуватись вихователями в дошкільних закладах та батьками вдома.






Вихователь- методист: ______________Завіша І.В.





















ХАРАКТЕРИСТИКА
 вихователя  ДНЗ №4 «Теремок» м.Дунаївці
Крупельницької Людмили Леонідівни




1966 року народження, українка
Освіта - повна вища
Закінчила Кам’янець - Подільський
національний університет ім. І.Огієнка  у 2008 році за спеціальністю вихователь дітей дошкільного віку, організатор дошкільного виховання.
педагогічний стаж – 30 років

  

 Крупельницька Л.Л. працює у ДНЗ №4 «Теремок» на посаді вихователя з 1986 року. За час роботи зарекомендувала себе як  відповідальний, досвідчений, творчий педагог. Проявляє високий рівень ініціативи, досконало володіє теорією дошкільної педагогіки і психології, методикою навчання та виховання дітей дошкільного віку та уміло втілює їх у практичній діяльності. Вирізняється майстерністю,  професіоналізмом та відданістю улюбленій професії.
    Кожне заняття Людмили Леонідівни - цікаві, пізнавальні, відрізняються різноманіттям методів та прийомів. Вона вміє знаходити сильні сторони та перспективи розвитку своїх вихованців, диференціює завдання таким чином, щоб кожна дитина відчула свій успіх.
   Нагороджена Дипломом лауреата  I туру Всеукраїнського конкурсу «Вихователь року – 2012» у номінації «Вихователь дошкільних навчальних закладів», дипломом  III ступеня виставки «Освіта Хмельниччини на шляхах реформування - 2014», грамотою Управління освіти , молоді та спорту Дунаєвецької райдержадміністрації за високі результати педагогічної праці (2014 рік), грамотою Департаменту освіти і науки Хмельницької обласної державної адміністрації за вагомий внесок у розвиток сфери дошкільної освіти (2016 рік) .
 Робота Крупельницької Л.Л. «Маленькі дослідники» ввійшла до збірки  «Предметно – практична діяльність дошкільників. Досвід роботи творчої групи вихователів-методистів ДНЗ Дунаєвеччини» і нагороджена дипломом I ступеня  обласної  виставки  «Освіта Хмельниччини на шляхах реформування - 2015».
     У 2015 році Людмила Леонідівна прийняла участь  у Всеукраїнському фестивалі педагогічної майстерності «Гуманізація освітнього простору: з Україною у серці!»
      У 2016 році вихователь брала участь у Всеукраїнському конкурсі «Калейдоскоп педагогічних ідей» з екологічного  виховання (інтегроване заняття «Я природі буду другом»).  В цьому ж році взяла участь у регіональній  науково – практичній конференції «Підготовка педагога до застосування інноваційних технологій як особливого виду творчого розвитку» зі статтею  «Духовно-релігійне виховання дошкільників на прикладах педагогічної   спадщини видатних педагогів».
       Вихователь тісно співпрацює з батьками своїх вихованців, підтримує товариські стосунки з колегами, є поміркованою та добропорядною людиною, створює дружні відносини між усіма працівниками колективу.














Завідувач ДНЗ №4 «Теремок» _________ Баранюк Н.В.


План виявлення,  вивчення, узагальнення та поширення передового педагогічного досвіду
Крупельницька Людмила Леонідівна
ЗМІСТ ТА МЕТОДИ ОРГАНІЗАЦІЙНО- ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Діяльність
педагога -новатора під час вивчення,
узагальнення та поширення
передового
педагогічного
досвіду
Діяльність
вихователя –
методиста закладу,
завідуючої
закладом,
методичного
сервісного центру
Форми фіксації в
результаті
діяльності
Дата
Відповідальний
1
2
3
4
5
Перший рік роботи
І етап (інформаційно-мотиваційний)
Виявлення передового педагогічного досвіду
та попередня його оцінка як передового
Проводить
освітньо-виховну
роботу з
дітьми згідно
обраної теми
1. Аналіз
освітньо-виховних заходів
Записи у
книзі
контролю,
протоколи
спостережень
Протягом
першого
півріччя
2015 року
освоєння
ППД

Крупельницька Л.Л.

Завіша І.В.
Проводить
підсумкові,
освітньо-виховні заходи
Вивчення рівня
навченості,
вихованості та
психічного
розвитку дітей
Протоколи
вивчення
освітніх
компетенцій
дітей
Протягом
першого
півріччя
2015 року
освоєння
ППД

Крупельницька Л.Л.

Завіша І.В.
Заповнює
діагностичні
картки
Діагностування
рівня
функціональної
та фахової
підготовки
педагога - новатора
діагностичні
картки
педагога,
протоколи
самоаналізу
проведених
освітньо-виховних
Діагностичні
картки
педагога,
протоколи
самоаналізу
проведених
освітньо-виховних
заходів
Протягом
першого
півріччя
2015 року
освоєння
ППД

Крупельницька Л.Л.

Завіша І.В.

Вивчення
документації
(планування
системи роботи з
даної проблеми)
Протоколи спостережень
Протягом
першого
півріччя
2015 року
освоєння
ППД

Крупельницька Л.Л.

Завіша І.В.

Аналіз дидактико-методичного
забезпечення
процесу
(дидактичний
матеріал,
конспекти)
Протоколи спостережень
Протягом
першого
півріччя
2015 року
освоєння
ППД

Крупельницька Л.Л

Завіша І.В.

Анкетування
батьків та
педагогів - колег
Довідки -висновки про
анкетування
батьків та
педагогів-колег
Протягом
першого
півріччя
2015 року
освоєння
ППД

Крупельницька Л.Л.

Завіша І.В.

2. Визначення
основних ідей,
напрямків,
сутності досвіду,
попереднє
оцінювання
досвіду як
передового та
спроба
ідентифікувати
досвід як
новаторський або
як зразковий
(відтворювальний
)
Аналіз та
синтез даних
емпіричного
дослідження
досвіду

Протягом
першого
півріччя
2015 року
освоєння
ППД

Крупельницька Л.Л.

Завіша І.В.

Подати
інформацію у
вигляді
інформаційних
карток у
районний
методичний
кабінет
Створення ін
форма
ційної картки
Кінець
першого
півріччя
2015 р


Завіша І.В.

Поповнити,
уточнити
районний
інформаційний
банк ідей
Системати
зація
інформацій
них карток
виявленого
досвіду
Кінець
першого
півріччя
2015 р
Методични
й
сервісний
центр
ІІ етап (основний)
Вивчення досвіду
Всеукраїнський фестиваль-огляд «Калейдоскоп педагогічних ідей з екологічного виховання дошкільників»- 2016

II Всеукраїнський фестиваль педагогічної майстерності «Гуманізація освітнього простору : з Україною у серці!»-2016

Учасник  регіональної науково-практичної конференції  «Підготовка педагога до застосування інноваційних технологій  як особливого виду творчого розвитку» ( 2016 р);  стаття Духовно-релігійне виховання дошкільників на прикладах педагогічної   спадщини видатних педагогів.


Аналіз звітних матеріалів проведених конкурсів.
   Диплом І ступеня обласної виставки «Освіта Хмельниччини на шляхах реформування -2015» за роботу  «Предметно-практична діяльність дошкільників» (збірник з досвіду роботи творчої групи)
 сертифікат учасника регіональної науково-практичної конференції  «Підготовка педагога до застосування інноваційних технологій  як особливого виду творчого розвитку» ( 2016р); 

Протягом
першого
півріччя
2016 року
освоєння
ППД

Крупельницька Л.Л.


Завіша І.В.
проводити
освітньо-виховну
роботу з дітьми згідно
обраної теми
аналіз
тематичних
оглядів
довідки,
протоколи
спостережень
Протягом
першого
півріччя
2016 року
освоєння
ППД

Крупельницька Л.Л.


Завіша І.В.
проводити
освітньо-виховну
роботу з дітьми згідно
обраної теми
аналіз відомостей
про прийоми і
методи роботи
Крупельницької Л.Л.
довідки,
протоколи
спостережень
Протягом
першого
півріччя
2016 року
освоєння
ППД

Крупельницька Л.Л.


Завіша І.В.
популяризувати свій досвід у засобах масової  інформації
аналіз
інформаційних,
методичних
матеріалів
створення
каталогу
періодичних
публікацій
Протягом
першого
півріччя
2016 року
освоєння
ППД

Крупельницька Л.Л.


Завіша І.В.

подати звітну
таблицю про
вивчення ППД до
бази даних
ХОІППО
інформаційно
-методичний
лист
до 1
листопада 2016 року
методичний
сервісний
центр

подати подання
(оригінал
документу)
адресоване
ректору інституту
про розгляд
авторських
матеріалів з
метою експертної
оцінки у зв’язку з
атестацією на
присвоєння
(підтвердження)
педагогічного
звання; візитну
картку досвіду (у
форматі –
документ Word в
електронному
вигляді);
методичну
розробку (в
електронному
вигляді); наукову
та методичну
рецензію
(оригінал
документів)

До 1 лютого 2017 р
методичний
сервісний
центр
Другий рік роботи

Узагальнення досвіду

видати наказ
навчального
закладу, про
вивчення і
узагальнення
новаторського
педагогічного
досвіду
наказ
навчального
закладу, про
вивчення і
узагальнення
новаторсько
го
педагогічного
досвіду
до першого
листопада
2016
освоєння
ППД
Завідуюча
Баранюк Н.В.

систематизувати
дібраний
матеріал в аспекті
проблеми ППД


протягом 2016 р
освоєння
ППД

Крупельницька Л.Л.


Завіша І.В.
складання конспекту
доповіді, повідомлення,
виступу; видання
методичних листів,
розробок, брошур,
збірників, посібників
тощо
визначити форму
узагальнення

вересень –жовтень 2016 р.
Крупельницька Л.Л.

Завіша І.В.

скласти картку
вивчення та
узагальнення
передового
педагогічного досвіду (додаток 4)
картка
вивчення,
узагальнення
передового
педагогічного
до грудня
2016 р
Крупельницька Л.Л.


Завіша І.В.

додати до
картотеки
дошкільного
закладу
поповнення
картотеки
передового
педагогічного
досвіду
закладу
до грудня
2016 р
Крупельницька Л.Л.

Завіша І.В.

подати
клопотання до
відділу освіти
про узагальнення
ППД на рівні
району ;
подати подання
до відділу освіти
на присвоєння
педагогічного
звання
«вихователь-методист»

до грудня
2016 р
Завідуюча
Баранюк Н.В..

подати матеріали
узагальненого
досвіду та заявку
про внесення
матеріалів
передового
педагогічного
досвіду до
Обласного
інформаційного
банку в ХОІППО

з 1
листопада 2016  р
до 1 грудня
2016  р
методичний
сервісний
центр
Опис досвіду

оформити
електронне
«Портфоліо»
передового
педагогічного
досвіду



ІІІ етап заключний

Поширення та впровадження передового педагогічного досвіду
ШППД вихователя  ДНЗ №4 Крупельницької Л.Л. з проблеми «Формування екологічної свідомості у дітей старшого дошкільного віку» свято «День Землі» 2017

Виступ на регіональній науково-практичній конференції  «Підготовка педагога до застосування інноваційних технологій  як особливого виду творчого розвитку» ( 2016 р).

ознайомлення
працівників
освітніх закладів
із суттю досвіду,
популяризація
передової
педагогічної ідеї
протоколи
районної
(міської)
школи
передового
педагогічного
досвіду;
конспекти
доповідей,
виступів на
науково-практичних
конференціях
, семінарах,
педагогічних
читаннях,
«круглих
столах»,
методичних
об’єднаннях;
конспекти
відкритих
занять,
виховних
заходів,
семінарів;
публікації у
фахових
періодичних
виданнях,
веб-сайтах
тощо
Друге півріччя 2016 р
Завідуюча
Баранюк Н.В..


методичний
сервісний
центр

Крупельницька Л.Л.



Завіша І.В.

подати
клопотання
обласному
управлінню
освіти про
організацію
роботи по
впровадженню
досвіду в регіоні
(якщо досвід заслуговує
узагальнення на рівні
району (міста)


методичний
сервісний
центр




Немає коментарів:

Дописати коментар